Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 16 februari 2012

Apatin

flödar idag då jag är eftertrött..dagen igår var intensiv men jag är otroligt nöjd med vad min handyman åstadkom. Jag fick dock vara social men mådde inte riktigt bra igår och inte idag heller.. När energin återkommer ska jag fixa till lite kort i bloggen. Vi har nu taklampor istället för glödlampor som hänger ned överallt. Barnen blev nöjda med sina rum-det börjar ta sig. Nästa fredag kommer han igen och fixar till det han ej hann med igår.

Idag är det seminarium-de utlovade föreläsningarna kom aldrig och via mailet igår kör han dem idag istället under seminariet..suck..dock-jag har kommit på att jag nu släppt och lärt mig förhålla mig till den dåliga planeringen och upplever ingen stress. Igår lyckades jag få iväg PM 2 utan den utlovade föreläsningen och idag och imorgon ska jag försöka få klart denna veckas PM. Imorgon är det dags för 2h jobb i city så det blir en bra break. På lördag blir det förmodligen IKEA igen då vi behöver lite småfix och ev. Bauhaus. Söndag hoppas jag kommer innebära en långpromenad med min man och ett besök på ett mysigt café. Just nu snurrar bara dagarna och tiden vi delar är när vi sover:-(

Inga kommentarer: