Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 13 februari 2012

Bög kan du vara själv

fick jag läsa när en spelare (random i wordfeud) tydligen blev förargad över mitt ordval..personen avslutade spelet och jag förstod ingenting..det skrivs både det ena och det andra i dessa matcher..det roliga var oxå att vi spelat några matcher tidigare..

Korta notiser:

Söndagsmiddag och premiärgäst E- hon överlevde maten och cirkusdjuren dvs. våra små ättelägg som skulle visa hela sitt register. E fixade till Xbox-spelet så nu tror vi att vi kan. Mysig eftermiddag och intressanta samtal.

Måndag: 2h arbete, mys och 8 kg klump. Intressanta samtalsämnen och jag älskar olika kulturer då de är berikande och får en att fundera på varför man gör..

Handla på vägen hem.

Betala 240 Euro till dagis ( fasching, jause och turnen). Det kostar att ligga på topp;-)

Läsa om den buddhistiska filosofiska synen på jaget-intressant. Imorgon hoppas jag få ta del av de föreläsningar som skulle lagts ut för att kunna få möjlighet att resonera på seminariet imorgon men icke..vi åker vidare i icke-planeringen. Den mänskliga faktorn är hög;-)

Jag tror mig ha hittat min inriktning för både B-uppsats och C-uppsats. Det här kommer bli spännande.

Nu sova!

Inga kommentarer: