Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 29 februari 2012

Snörvlar vidare

Sonen ska inhaleras ordentligt men just nu ingen lunginflammation i sikte..han ska vaccineras ytterligare en gång för lungornas skull tydligen enligt läkaren då han är mer sjuk än frisk;-) Hemlige mannen är paranoid när det gäller luftvägarna då han storasyster dog i lunginflammation vid 1,5 års ålder..dock var det mer än 63 år sedan men traumat finns i familjen. Vi börjar bli less karantänen men imorgon får jag lämna lägenheten och bege mig ut på äventyr. En klient jag har utbildar sig inom Feldenkrais och imorgon ska jag vara " klient" åt henne i sin slutexamination. Spännande och jag ser fram emot att bli "omhändertagen". Jag gillar att man får möta så många olika nationaliteter och människor med olika bakgrund..då får man också vara med om ögonblick i deras liv som man aldrig skulle få testa annars.. jag vet inte mycket om Feldenkrais mer än det jag googlat så imorgon blir det spännande. På eftermiddagen är det dags för klient 2 och blir det som det brukar kommer jag fått många goda skratt..I helgen kommer mina kära vänner från Döviken till Wien-de är på event men har lite ledig tid och då ska vi träffas. Ska bli så roligt!!

Inga kommentarer: