Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 20 mars 2012

Eftertanke

Vilka fina ungar jag har..inser att det mest rapporteras i bloggen om sjukdomar, suckar och stön men i det stora hela inser jag vilka skatter jag har till barn. Jag skriver inte mycket om de stora i bloggen då de ej vill ha sitt liv i tryck men ibland kan jag få lägga ut något foto. De stora skördar framgångar på sitt sätt men även bakslagen får jag dela- livet är ju två steg fram och ett steg tillbaka.. Hoppas dock kunna få ta lite bilder nu när de kommer om ca två veckor på min fina skara. Lilla dottern hostar vidare men hon har blivit en kavat tjej-tar hand om sig själv ( dvs. kan själv)och har just nu dukat fram fika till sig själv..juice och vindruvor. Stortjejerna kommer vara några veckor hos oss i sommar också och vi har för första gången tänkt till då det är svårt att få till allas viljor och med min tyskakurs som kommer gå av stapeln varje dag blir det mycket att ta hänsyn till. Det känns som vi har hittat en balans och där alla kommer få tid och utrymme i storfamiljen.

Inga kommentarer: