Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 27 mars 2012

Psykbryt

Efter att jag skrivit ett PM på 8 sidor igår ville jag bara ge upp och kasta in handduken. Känns som jag endast producerar utan eftertanke och det är trist. Idag startar jag om nästa kurs men klappar mig själv på axeln efter att ha klarat 13 p så här långt. Delbetyget i delkurs ett,  filosofi, var A och jag antar att betyg delkurs 2 blir B. Helt  klart godkänt. Ska idag unna mig en löptur då jag har min klient på fredag..och det har gått tre veckor utan att vi kunnat springa då hon haft sjuka barn mm..men det har även jag haft så det har passat bra;-) Jag har nu "bara" två jobb och det ena är att springa en gång/ vecka + uppföljning av klient och det andra är att jag jobbar som språklärare i svenska 2h/ vecka. Mitt tredje jobb är avslutat helt då min klient flyttat till Tyskland och jag har inte en möjlighet att ta in nya med tanke på mina studier och tyskan som ska starta.
Jag fick en glad överraskning igår och det var att Skatteverket gjorde en förtidsåterbetalning av min skatteåterbäring. Kom alldeles lämpligt men det är oxå sommarpengarna så det gäller att spara dem inför framtiden.

Inga kommentarer: