Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 28 mars 2012

Snabbaste tiden på en km

fick jag när jag åkte bussen hem;-) Min klocka spårade ur totalt idag och gav fel tid per km (säkert, den gjorde det) och tidigare uppmätt sträcka var plötsligt endast 50% dvs en bana som är 800m i vanliga fall var idag 400m?!Satelliten måste varit bakfull.. Jag kämpade på min första km, hade skyhög puls, låg i översta zonen men klockan sade att min km-tid skulle vara 10.39? Eh, jag går på ca 9 min/km..fattade ingenting..sedan började den pipa vid 650 m och sade att jag gjort ett varv (som i normala fall är en 1km) på 5,30 min..det kändes mer rimligt då jag sprang på rejält men det var ju fortfarande fel..hade inget tålamod idag och lade ner efter 3 märkliga km..det blev sammanlagt 7,5 km idag på min stegräknare iallafall;-) Om den nu går rätt..
Fick tillbaka mitt inlämnade sista PM och slutbetyget blev-B. Dagens goda gärning är också utförd och nu väntar jag bara på besked, win-win för båda om det går i lås.

Inga kommentarer: