Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 5 april 2012

Förkyld

är jag..skulle kunna somna stående och den misstänkte är hemlige mannen som dragit hem ngt..jag, ettan och tvåan skulle på shoppingtur..iväg kom vi men kort blev den av olika anledningar. Tvåan hittade dock allt hon ville medan ettan fick åka iväg med Stora-L en vända till..i em står städning av toa+badrum på schemat..lär få göras ofta med en tonåring och sex andra individer i hemmet;-) Imorgon ska jag plugga och förhoppningsvis skriva klart veckans frågor. Vi har just fått veta att B-uppsatsen ska skrivas parallellt med ett PM/varje vecka fram tills terminsavslutet ( som de tydligen förlängt med en vecka dessutom vilket innebär att vt+ sommarkurs kommer gå samtidigt). JAG BLIR TOKIG på deras ickeförmåga till planeringen..ni är lediga över påsk säger den ena ( dvs ni kan påbörja skriva er uppsats) den andra säger; nej, ni är inte lediga över påsk så här får ni fem forskningsartiklar+ litteratur då jag tycker ni ska få öva redan nu på att vara analytiska..grrr...jag hoppas innerligen att jag kommer in på annat uni i höst..

Inga kommentarer: