Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 12 april 2012

Lång färd mot gryningen

Natten har bjudit på dramatik som startade vid 03. Inkluderat toalett, hink och blodtrycksfall. Förmodligen matförgiftad. Personen är på bättringsvägen men får stanna i ryggläge under dagen. Nu har jag sagt farväl till mina stora tjejer. Ont, ledsamt men nu lever vi på minnena från de gångna veckorna. Tiden har försvunnit och jag ser fram emot sommaren då de kan stanna ännu lite längre. Nu väntar jag på att de små ska vakna till för att ta dem till dagis och Gustafs äventyr-simkurs. I em är det tyskatest för min del och ytterligare mangling- det går verkligen framåt..Helgen försöker vi förmodligen bara landa i..lite plantering på balkongen och plocka ihop det som ska säljas nästa helg på loppmarknaden.

Inga kommentarer: