Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 26 april 2012

Sommar,sommar,sommar

Idag var det svensk sommar-underbart!!!Tänk om det kunde vara denna temp som höll isg under hela sommaren..vad jag skulle njuta..nu kommer det bli galet varmt i några omgångar men vi får komma upp med en plan..Tyskan rullar på som smort..fast att jag saknar en hel del grammatiska förkunskaper fattar jag..tycker jag redan nu kan prata mkt bättre än för knappt tre veckor sedan och hur kommer det då inte bli om 4 MÅNADER?!Det är tufft, intensivt men mina kursare är sjukt roliga..vi skrattar så vi gråter dagligen med varandra (och lite åt varandra)..och alla kulturer som vi speglar är underbara..livselixir..Idag har vi oxå tagit beslut om att fortsätta med hjälp i familjen..under rådande omständigheter fixar vi inte vardagen då den är skör med sjukdomar etc..har en intresserad tjej som jag tror kan bli bra..

Inga kommentarer: