Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 13 april 2012

Summering av dagen

Småttarna var på ett solskenshumör imorse på vägen till dagis. Jag var riktigt trött men se sova ne stund gick inte för sig då de bytte fönster i våningen under oss..det har borrats hela dagen. Jag städade vardagrummet från golvet upp och återställde hemmet..i helgen pysslas det vidare. Vi har en dotter som fyller 12 imorgon och en kille som fyller 5 på måndag...och en kär person som fyller jämnt på tisdag..Imorgon måste vi fixa födelsedagspresenterna..japp, vi är ute i god tid..som vanligt..det lutar åt en cykel med trampor-stort!! Här i Ö-rike har de flesta en springcykel utan trampor om ni tyckte det lät konstigt.. Ja just det, tyskan..nej, jag sjukanmälde mig, finns inte en chans att jag kunde åka iväg med oro i kroppen för den sjuka och min egen trötthet efter två usla nätter.. Tjejerna hade en bra resa hem och allt flöt på..

Inga kommentarer: