Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

söndag 29 april 2012

Urrk..varmt

Min kropp är inte gjord för värme..och detta är bara början:-(
Har spärrat in mig denna helg och skrivit närmare bestämt ca 15 sidor. Egentligen ska man vara klar då men jag befinner mig i 2/3- blir bara mer intressant ju mer jag läser så nu får jag sätta stopp med referenslitt..kanske denna uppsats kan bli del av min C-uppsats? Det väcker en hel del frågor ju mer man läser..
Annars har jag sovit dåligt pga av värmen och humöret blir därefter..idag blev det klart med nästa tjej som heter som jag:-) Vi följer vårt schema, först barnens namn och nu mitt..ödets ironi..Känns skönt att det är klart.
Maj kommer bli sjukt hektiskt och juni kommer bara svischa förbi..Tyska-kursen A2(2) slutar nu på torsdag och nästa vecka skrivs jag in på B1(1). Kul! I fredags greppade jag verkligen dativ och nu är det inte bara frustration på lektionerna;-)

Inga kommentarer: