Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 28 maj 2012

Förkylning in da house

Sonen frisk från krupp. Dottern grönt snor, mamma huvudvärk och lite ont i halsen..tränade ett pass då rastlösheten kopplat sitt grepp om mig och nu är jag däbbt..Idag har jag skrivit och skickat in PM 1 av 4.Hunnit med fika hos grannen dit jag tog med mig Gustaf. Han var salig. Han fick stanna en stund och leka-mkt nöjd kille. Dock var lillasyster ledsen då hon pga. sjukdom fick stanna hemma. Vi har haft helgdag idag och imorgon är dagis stängt..vi har många tre-dagars veckor i maj/juni. På fredag drar jag-kommer bli en spännande resa med besök i koncentrationsläger, shopping, vänmöte med tysk skola, Check Point Charlie och stadsvandring. Verkligen en blandad kompott. Det bästa är dock att få träffa min dotter!

Inga kommentarer: