Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 5 juli 2012

Behöver sova

Igår somnade jag till vid 20.30 redan..blev sedan väckt fram till kl 00.30 då jag bar över liten till hennes säng. Hade svårt att komma till ro efter det. Har sovit typ 3h/inatt och nu är jag trött. Det var dock svalt och skönt i lägenheten inatt så det var typiskt att annat störde min sömn. Nu kommer maken snart ta över och jag  får flytta ut i några dagar och försöka sova ikapp. Är inte rationell med lite sömn i bagaget

Imorgon har det utlovats 36 grader. Dock funkar värmen just nu då nätterna blir svalare tack vare åskoväder på kvällarna-då fixar vi sömn och kan njuta av svalkan. Man kan dock säga att denna värmevåg håller i sig länge då tidigast till nästa helg vi kan få runt 26 grader dagtid..blir ju rena vintern;-)

Inga kommentarer: