Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 23 juli 2012

För mycket av det goda kan dräpa

en liten tjej på 3 år. Hon har inte riktigt varit sig själv sedan leklandet i torsdags då jag upplevt det som om hon inte riktigt kommit ikapp sig själv. Hon kan ha en förkylning i bakgrunden då vädret ( ja, detta väder som jag alltid har synpunkter på) har varit regnigt&kallt (tycker jag är skönt dock) men sommarförkylningar slår till obärmhärtigt. Vi var på utflykt igår till en borg (mer kommer i ett annat inlägg) och hon sov 1,5h i bilen men var väldigt ledsen igår. Imorse när de väcktes vid 06 grät hon bara..jag kunde INTE skicka henne till Grüne Woche när hon är så slutkörd. Hon har varit väldigt loj idag dvs.mest velat ligga i soffan och se på film eller köra runt sin bebis i barnvagnen. Fick med henne på en promenad i solskenet, måndagshandling och vi lunchade ute idag. Hon var dock ohyggligt trött på hemvägen men gick ändå hela vägen hem. Imorgon får hon vara hemma igen då hemlige mannen bestämt att han tar ut två semesterdagar denna vecka för att stötta så jag kan skriva mina tentor (kärlek och det tar sig;-)).
Maken har semester med start på måndag ( dock måste han jobba denna lördag mellan 06-21) och jag tror nog aldrig den varit så efterlängtad. Så här lite i efterhand var det bra allt som hände för insikt har odlats men det tog på krafterna. Vi är dock räddade av försynen och har vett nog att inse det oxå. Det kan bara bli bättre:-)

Inga kommentarer: