Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

fredag 17 augusti 2012

Lördag

Intensivt, intensivare och intensivast..dagarna har sprungit förbi..roligt har vi haft men kameran har vi glömt. Prater är avklarat, spontant kalas på en torsdag är avklarat. Idag vill jag dra täcket över huvudet och komma ikapp mig själv men det får vänta ytterligare några dagar. Olustens känslor över avfärd börjar komma smygande då vi inser att vi har få dagar kvar tillsammans denna sommar..stora tjejerna ska spendera dagen i ett större shoppingcentre, tvåan ska införskaffa mer färg så hon kan fortsätta måla och de yngre terroristerna ska underhållas. Jag hoppas de kan roa sig själva ute på gräset så modern kan njutningsläsa en kriminaldeckare..förmodligen en utopi men jag ska försöka. Svägerskans pool har än en gång gett upp så poolpartyt är inställt. Hon susar över till oss istället imorgon. Värmeböljan sägs vara i antågande men jag hoppas verkligen de har fel;-) Just det-ett VG inhämtat för en av sommarens kurser. Nu ska jag "bara" skriva klart mitt PM och lämna in senast söndag kväll (nästa vecka). Nästa vecka registrerar jag för C-kursen. Jag har hittat en del annat kul inför hösten som jag är sugen på..intensivkurs över en helg i arabiska och att börja sjunga i gospelkör...får samla kraft och mod ( inför sången).

Inga kommentarer: