Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 25 september 2012

Fem gånger

blev vi väckta inatt med start från 23.30 när man själv landat in i sömnen..de båda turades om att komma och väcka..och mamma och pappa turades om att gå tillbaka och lägga..huvudvärken var total imorse..
Jag undrar när vår snart 6-årige son ska få ordning på sin sömn..jag var själv med de stora när de var 2 och 4 år..pendlade 14 mil varje dag och hade 5 VAB-dagar på ett år..inte konstigt att jag vågade mig på en kull till då jag levde i villfarelsen att alla barn är lika;-) Höhö-det var innan dessa små såg dagens ljus..bloggen har och har haft ett stort sömnfokus för det släpar enormt..maken är inte lika sömnkänslig men likväl är det jag som springer på nätterna..
I eftermiddag måste jag fokusera och skriva ( och gärna läsa lite kurslitteratur som relaterar till uppgiften).

Inga kommentarer: