Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 26 september 2012

Sjukhus T&R i oförrättat ärende

Maken tog sig tid och följde med till narkosen...dock, vi blev hemskickade igen utan att fått någon klarhet i vad som ska hända nästa vecka. Mitt fel: jag hade förstås inga resultat från genomgångna undersökningar och då är det omöjligt för läkaren att ha sitt förberedande samtal..pinsamt från min sida men även för de själva då jag varit på två olika ställer förut och ingen har koll på vad den andra gjort eller gör..nytt försök på fredag och jag får skippa min sista tyskadag. När jag kom hem fick jag resultatet av blodet på posten och när jag var hos läkaren för mitt EKG gjort fick jag även mitt röntgenresultat.

Shopping helar och em tillbringades i staden. Jag var i desperat behov av höstskor och med smakrådet E kom jag hem med nya fina stövlar, ett par kostymshorts och fått lämnat in mina gamla älsklingstövlar för omklackning. Produktiv dag igen med andra ord.

Såg många annonser i de affärer som vi passerade att de söker deltidare och jag är mkt sugen måste jag säga att söka. Behöver något litet för att hålla mig aktiv, social och inte förlora mina nyvunna tyskakunskaper.

Imorgon tyska som sagt och telefonmöte med min handledare ang. C-uppsatsen.

Inga kommentarer: