Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

måndag 1 oktober 2012

Geduld (ohne artikel)

Fredag; narkos-ensam-gick bra-tror jag-får se på torsdag-om jag kommer kräkas eller inte-check
Tyska betyg-mkt bra-check
Lördag: städ-och-samla-ihop-sig-efter galen vecka-check
Söndag:nära döden-upplevlese-barnkalas- 6 galna ungar i varsin riktning på lekland-check (alla kom hem med alla ben i behåll , inga tårar från deltagarna och ingen försvunnen. Tror jag själv tappade ett kilo eller två av ångestsvett och hålla småkidsens tempo när jag fick springa efter dem).
Förbereda-islam-feminism-check

Måndag: AMS-under-bordet-konservativt-lycka till-geduld-not-check
Barnkör-kul-check

Imorgon är det dags att bege sig som katten in till hermelinen. Jag är inbjuden som sakkunnig på Wiens universitet av en (galen?)professor. Jag har ju inte ens min examen klar men givetvis ser jag fram emot det och förhoppningsvis kan jag hitta den bortsprungna motivationen till akademiska studier. Det går riktigt TRÖGT nu och inspirationen är borta..typiskt när man närmar sig ett målsnöre.
På onsdag ska jag träffa en mkt intressant svenska som är min langare. Vi ska träffas på Karlsplatz ( känt ställe för droger om man behöver). Dock består denna langningen av Falu rågrut, Marabou polkagrischoklad och lakrits;-) Intressanta samtalsämnen kan nog oxå langas över:-)

Torsdag: Gulp, då ska jag sövas..wish me luck!

Inga kommentarer: