Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 12 februari 2013

Idag kom frågan vi väntat på

hur blir det bebisar? Va? Har mamma ägg i magen? Va? Har de inget skal? Kan man inte koka dem? Inte äta heller? Vad är det för ägg? Och en bebis kommer ur det där? Inte lätt att vara nästan 6 år och fundera på detta som kallas kropp och dess mysterier..

Idag åkte hon hem..inte ett ord, inte ett förlåt att jag ställde till det, inget..tog inte ens bort sina sängkläder förrän E sade åt henne..vet inte om jag ska tycka synd om henne eller tycka att hon var arrogant..hursom, it is history och nu går vi vidare.

Fick ett erbjudande om jobb från en myndighet i Sverige idag (står med i en kandidatbank)men, det är inte intressant just nu. Jag ÄLSKAR att vara på mitt nuvarande jobb och 30 timmar är helt perfekt. Varje dag får jag utmaningar, deadlines och får nätverka i huset. Jag lär mig något nytt och jag får skratta ett flertal ggr under dagen..vad mer kan man begära? Just nu är jag där jag vill vara men det finns förstås något som skaver i livet men det är som det är..
Ikväll lägger jag mig tidigt och hoppas på en god natts sömn.

1 kommentar:

Emilie sa...

Fan inte synd om henne, dalig stil!