Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 6 april 2013

Avsked

idag är kvällen före. Tråkigt! 10 dagar försvinner fort trots snöoväder och förkylningar som slagit ner några av oss..ettans och min vägrar släppa taget..det är endast att vänta ut.

Veckan som kommer blir intensiv. Har fått skjuta upp och resta två tentor till sommaren alt hösten. Magisteruppsats skall in den 25/5- det är dealine och mina helger framöver vet jag vad jag gör.

Har samlat all info och det är dags att strukturera och börja skriva.

I veckan som kommer har jag två större föredragningar på jobbet. Båda under samma dag då jag ska försöka vinna gehör för det kommunikationskoncept som jag tagit fram för att stödja det dagliga arbetet och att vi följer vår "corporate identity". Skräckblandad förtjusning men de få som jag bett kika har varit överväldigande positiva:-)

Till helgen ser det ut som att jag får fara på husmorssemester med bästaste sällskapet- Fru A.


1 kommentar:

gewi sa...

Föredragningar med och utan burka???