Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 23 maj 2013

Efter 40 händer det

har många spännande saker på G inom ett flertal områden som knyter ihop säcken lite eller faktiskt öppnar upp för livets lärdomar. Fick tillbaka min uppsats med kommentarer idag (varav de flesta var riktigt bra och ett flertal höjde mig till skyarna;-)) och jag kommer gå upp och ventilera om två veckor! J-r vad stolt jag är över mig själv att jag lyckas höja mig några snäpp sedan C-uppsatsen, med minimalt med handledning tagit mig fram och förhoppningsvis snart igenom! Några steg kvar men helt klart på väg! Inser oxå att jag har otrolig support från många håll och kanter- är otroligt tacksam!
På jobbet rusar tiden på men jag har fortfarande roligt, så roligt!! Det har varit några ledsamma besked till några av mina kollegor men life goes on. Någon har sagt upp sig själv-ledsamt men jag om någon vet att ibland är det inte en själv det är fel på- det är bara det att min typ inte passar in. Som att försöka stoppa en fyrkantig kloss i ett cirkulärt hål- passar illa och istället för att med en dåres envishet försöka pressa sig igenom kan det ibland vara bättre att söka sig något nytt och ta med sig sina erfarenheter.

Hursom- helgen betyder vänner och barn. Äntligen, som jag längtat. Och nu räknar vi ned på allvar...

Inga kommentarer: