Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

tisdag 31 december 2013

Avslut 2013

Året är nästan slut..
Under 2013 fyllde jag 40, fick mer timmar på jobbet dvs. 80%. Jag fick min Bachelor-examen och skrev klart min magister-uppsats. Vi firade semester i Sverige i den skånska myllan och hade alla barn hos oss i några varma sommarveckor då vi oxå slog värmerekord om 39.9 grader. Ettan flyttade hemifrån och påbörjade naturvetenskaplig med internationell inriktning, tvåan i sjuan, trean i första klass och fyran i förskola. Alla barnen har gjort fina resultat och trivs där de är.

Sjukdomarna har varit färre även om fyran fick magsjuka och trean haft några öroninflammationer så här i slutet på året.

Nyårsafton blir en tillställning med pyjamas, fryst pizza att värma och ett glas bubbel som kickar in oss i det nya året!

För 2014 önskar jag god hälsa för nära & kära, att jag får ut min magister-examen, att jag (vi) lyckas skriva en artikel, att jag kan skrapa ihop till en heltid, att jag klarar 10 km löpning och att jag får möjlighet att vara med hela min stora familj så mkt det bara är möjligt!!

Gott Nytt 2014 hälsar jag och min familj från Wien!

Inga kommentarer: