Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

torsdag 26 december 2013

En vardag mitt i

alla helgdagar. Hemlige mannen gör sin plikt och offentliga frun får tillbringa dagen med att städa upp palatset vi bor i- ärofullt uppdrag;-)

I eftermiddag far jag med de små till staden och hoppas nu jag lyckats få biljetter till en utställning där barnen får "mit-machen" dvs. vara delaktiga i medeltiden.

I går träffade jag B för lunch och uppdatering- roligt och intressant som alltid. Imorgon är jag bjuden på en mindre tillställning hos en av mina kollegor. På söndag kommer svägerskan hit och på måndag är det arbetsdag för både maken och mig. Jag får äran att ta med mig medhjälpare till kontoret liksom min kollega så planen är att fixa till beamer och dator och bjuda på bio för de fyra kidsen:-)

Nyår blir en lugn tillställning i hemmet och starten på det nya året hoppas jag kunna bli en aktivitet med familjen. Torsdag och fredag innebär jobb (utan barn) och maken är hemma och sköter omsorgen.

Inga kommentarer: