Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 8 mars 2014

Lördagmorgon

Veckan for förbi i rasande tempo. Flytten gick bra och vi startade produktion varvat med att packa upp flyttkartonger- lätt surrealistiskt men kul. Första veckan i öppet kontorslandskap har jag överlevt och det har mest fördelar för mig personligen. Att vi sitter uppe på ett köpcenter med massor med restauranger och affärer gör ju inte mitt intryck sämre av min arbetsplats, ej heller den takterass vi har med milsvid utsikt över Wien- bådar gott för varma dagar att sitta ca 130 meter upp i luften.

Jag räknar ner dagarna till den 21 mars och hoppas.

Dagen kommer spenderas i staden då vi hoppas finna cyklar till de båda. Cykelkorg och ringklocka är ett måste;-)

Idag är det den 8 mars och ja, jag kommer fortsätta störa människors uppfattning om vad kvinnor och män stereotypiskt uppfattas att vara då jag in i absurdum hävdar att vi är individer trots olika fysiska attribut.Och dessa attribut ska inte hindra någon av oss från vare sig arbetsliv, familjeliv eller vilket liv vi än önskar oss.

Inga kommentarer: