Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

lördag 3 januari 2015

Skriver 2015 och redan har ett par dagar passerat förbi..

Inga nyarslöften avlagda men däremot önskningar av nya aret har jag gjort. Mer tid med de fyra godingarna, mer!! jobb ( har 50%) och att jag nu gör min sista universitetskurs- en master inom kommunikation och utveckling ( pa halvtid sa mindre stress & press)- den första kursen som har en tydlig bäring mot vad jag pysslar med pa dagarna. Jag angrar inte det som jag tidigare läst da kunskap inte är tungt att bära och min värld har blivit större men samtidigt mer komplex..det är svart att endast skrapa pa ytan da det visat sig att endast vara toppen av ett isberg..

Under 2015 hoppas jag kunna bli mer aktiv i mitt nätverk och bland mina nyfunna bekantskaper.

Kommande ar kommer oxa ha ett stort fokus pa Sverige (ja, äntligen dags för Sverige-sommar). Aker redan om nagra veckor med fyran tillbaka till Sveriges mitt för 10 dagar med de stora tjejerna. Ser verkligen fram emot det!!

Bloggar inte alltför ofta numera men har som svart för att lämna den helt at sitt öde..

Inga kommentarer: