Stjärnfamilj

Stjärnfamilj

onsdag 6 januari 2016

Om några timmar stänger jag in mig och hoppas få slippa skrivkramp

Snart är julledigheten till ända och jag har en sista tenta för denna termin att lämna in. Hade tänkt stora tankar om att vara strukturerad, läsa lite varje dag och beta av frågorna en efter en..men ikke. Har nu skjutit upp det och därför flyr jag fältet in i tystnaden på ett hotell i närområdet där det ska läsas och skrivas..Förväntas kliva ut på fredag med ett utkast som kan poleras under helgen för att sedan lämnas in på måndag när jag dessutom officiellt är tillbaka på kontoret.

Denna ledighet har varit välbehövd och familjen har verkligen varvat ned. Vi har bara varit och barnen har för första gången kunnat ta dagarna som de kommer utan att klättra på väggarna. Vi börjar få ett liv:-)

Inga kommentarer: